*Välkommen helg*

Då var en välkommen helg här. Inte för att vi har några större planer för den,men det blir liksom som lite vilodagar... Då jag vart rätt trött hela veckan,är väl pga förkylningen som var å varannan går med.. Barnen är också snuviga å vart ett litet tag men vi har iaf sluppit feber,det känns skönt! Känns inte riktigt som vi har tid för sådant just nu.. Inte när jag går min utbildning då vill jag gärna inte missa något då den inte är så lång.

Men nu är det ju som sagt helg,jag å barnen sitter i soffan å kollar på tv.. Sambon ligger å sover då han jobbat natten. Idag kanske det blir svampplockning för min å Emmas del. Annars blir det väl nog mer att greja här hemma och pilla en del i trädgården.
Men nu ska vi snart avnjuta en god frukost. Trevlig helg allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0