*Pyjamasmys söndag*

Idag har ju inte vädret vart allt för lockande att befinna sig ute.. Så idag har vi behållit pyjamaser och myskläder på oss hela dagen. Vart riktigt mysigt. Samtidigt som vi har gått runt å gjort ordning här hemma.. Har bl.a. bäddat rent i alla sängar,badat hundar,plockat disk å tvättat, rensat ordning en del i Amelias rum mm.. Efter maten gick jag,sambon,Frida upp å la oss i våran säng, jag somnade väl till en liten stund medians Frida väl somnade, Amelia satt å spelade lite dator under tiden..

Sambon å Frida sover fortfarande., jag tänkte fortsätta med att greja här nere innan jag kan börja föra väsen där uppe med att dammsuga mm.. Sambon ska ju snart upp för att åka att jobba.. Så jag fortsätter väl med att städa tills jag å barnen sen kan inta soffläge för lite mys innan de ska hoppa i säng.. Imorgon är det ju måndag å då är det dags för dagis för Frida, fritids/skola för Amelia å skola för min del.. Imorn börjar äntligen truckveckan ju! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0