*Underbar dag!*

Efter våran tidiga frukost för en gångs skull.. Så fick jag ett meddelande från en kompis till Amelia, hennes mamma undrade om vi skulle ta oss en promenad och hitta på något. Så visst!! Vi fixade iordning fika,kaffe,saft å bullar å vi vuxna gick medans Amelia å hennes kompis Sanna cyklade.. Gick till en lekplats i Kinnarp och var där i några timmar och lekte och fikade. Sen gick vi hem till dom å de bjöd på grillade hamburgare!! Första grillningen för iår!

Lämnade hemmet kl 10 å kom in i dörren igen runt 17tiden. Var riktigt skönt!! Så idag har det vart en riktigt bra dag. Å efter kvällsmat och dusch så somnade barnen riktigt skönt! Jag har också vart helt slit egentligen efter denna dag, men har ändå hållt mig vaken å tittat på en del på tv.. Men nu ska jag också hoppa i säng, det är ju dagis för barnen imorgon!

Så hoppas ni också haft en skön söndag med härligt strålande solsken!!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0