*Sommartider hej hej...*

Ett steg närmre sommaren och jag bara längtar! Nu går vi mot ljusare tider när vi ändrat klockan.. Men man blir bra trött på morgonen nu i början!

Annars i helgen, jaa i fredags tog vi allt oss en cykeltur till disco kalaset Amelia skulle på.. Å jag tog faktiskt med mig Malte och det gick riktigt bra!! Å nyttigt för honom!

Sen i lördags åkte vi till svärisarna och hjälpte dom med lite trädgårdsarbete.. Sen på kvällen var jag ensam med barnen och vi myste i soffan med lördagsgodis och kollade på gladiatorerna..

Söndagen bestod av våfflor och promenad!

Igår var en rätt så effektiv dag för mig.. Lmade först barnen på dagis sen till AF å sen träffade jag på en vän så vi tog oss en fika å tjötade då vi inte setts på länge..
Sen blev set å hämta barnen å vi åkte hem så jag tvättade bilen för hand, det behövdes verkligen! Å nöjd blev jag!!! =)

Sen åkte vi hem till Emma,Andreas å Leija så barnen lekte lite å så fikade vi.. Sen blev det hem å läggdags för barnen, eller Amelia var vaken å såg Familjen Annorlunda =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0