*Godmorgon*

Då var det redan lördag! Idag ska jag ju iväg och träffa andra tjejer som har intresset jakt! Vi ska gå en promenad med våra hundar, ska bli kul! Å jag har aldrig träffat dom förut..
Men innan dess ska jag gå å hämta Amelia som för första gången sovit över hos en kompis! Hon var riktigt exalterad över det å tyckte det skulle bli så roligt! Så nu börjas det väl med sova över hos kompisar..

Så efter jag lämnat henne igår kväll så gick jag å Frida ut på en promenad med sällskap av Pernilla. Vi passade på att plocka lite björkris som jag lovat att göra åt svärmor. Så vi gick dit igår kväll med det och blev bjudna på lite fika..

Inatt var det ju bra jag å Frida hemma, kändes lite ovant men det gick ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0