*Gamla kläder*

Har börjat komma i i en del av mina gamla jeans! Hur underbart är inte det då? Blev överlycklig!!! En del har jag inte kommit i ens innan Frida blev till hihi! Är jätte glad över det! Vad lite motion kan göra ändå.

Så nu känner jag mig mer på hugget att fortsätta ordentligt! Framförallt ska min mage bort som jag har STORT komplex över!! Så hoppas på att rodden hjälper mig med det å promenaderna ska jag framförallt fortsätta med!! Sen får jag väl börja utöka med situps å så! Jag är TAGGAD!!! Har inte tänkt ändra maten till drycker å så som jag gjort förr, utan äta normala portioner å mkt mer grönsaker till! Å framförallt försöka sluta med fika!!! DEN är svår kan jag säga, jag älskar fika å framförallt kakor ju!!

Men det ordnar sig nog! Nu ska jag se på Big Brother =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0