*Veckan lider mot sitt slut..*

Redan torsdag å snart helg igen! Många skolor som har avslutning nu å barnen går på sommarlov! Nästa år är det jag som står där å gör en jordgubbstårta när Amelia har slutat förskoleklassen. Jisses! Men det ska jag allt ha som tradition att när det är dags för sommarlov ska det firas med jordgubbstårta!

Idag är jag hemma.. Hade ont i huvudet imorses.. Så jag å sambon ska väl passa på att uträtta lite ärenden senare..

Igår var jag ju på Bvc med Frida, de antar att det är eksem så har fått kortisonsalva mm så får vi se.. Var även på ridskolan med Amelia då hon för första gången trillade av! Ja, hon red på en liten shettis å de skulle trava utan stigbyglar! Så det blev lite väl skumpigt för henne, lite ledsen blev hon men det viktigaste av allt,hon hoppade på hästryggen igen!!
Sen på kvällen passade barnens farmor barnen medans vi åkte på bilbingo,men det hade ju kunnat kvitta! Blev inget tutande där inte!!!

Idag händer väl inte mkt precis.. Ska väl få städat å röja sen idag! DET behövs kan jag ju säga!!! Får se om det kanske kan bli tipspromenad ikväll också.. Men det får vi se hur lusten å vädret infinner sig i!

Nu ska jag ringa ett samtal å boka en tid för en grej! Lite skrämmande faktiskt men bättre å veta! Å inget jag talar om här utan behåller det för mig själv tillsvidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0