*Tipspromenad,6 juni..*

Igår tisdag efter jag slutat kursen och hämtat barnen,blev det att äta när vi kom hem.. Då ringde svärmor och undrade om jag ville gå tipspromenaden på Mösseberg.. Vädret var väl till å från men jag sa att jag behöver röra på mig! Så jag åkte å lämnade sambon å Frida hos hans bror.. Så kunde Frida leka med sin kusin.. Så åkte jag,Amelia å hämtade svärmor och Pernilla.. Så gick vi en runda.. Med uppehåll av regnet!
Efter tog vi en fika där och sedan åkte handla lite..

Idag onsdag,är det ju Sveriges nationaldag,men vad finns det å fira då? Men nu i fm blir det troligtvis en tur till stan med vänner på lite jippon för barnen.. Om vädret tillåter! Vill inte ha regn iaf..
Sen ikväll blir det bilbingo med sambon och Emma! Barnens farmor ska passa dom ikväll! Snäll som ställer upp så! Jag diggar min svärmor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0