*Skön tisdag..*

Idag har det gått riktigt bra på kursen måste jag säga! Var lite lugnt å skönt så att säga..

Efter jag slutade idag så åkte jag å hämtade barnen för att åka hem å äta lite.. Sen åkte jag å barnen hem till min vän Emma å hennes dotter Leija. Blev en del lekandes med barnen å fika å tjöt =]

Imorgon är jag hemma från kursen,ska väl lämna Amelia som vanligt, ja hon vill mer än gärna vara på dagis så länge det bara går.. Medans Frida ska få vara hemma då vi ska till Bvc,kolla upp några utslag hon har fått på armarna.. Haft det ett litet tag å har nu börjat bli lite mer.. Får väl se vad de säger imorgon.. Var å visade det för ett tag sedan då det inte var så mkt.. Men då trodde de att det kunde vara vid väderomslaget så vi skulle smörja.. Men nu har det ju som sagt blivit mer..

Idag blir det nog sängen tidigt för mig, är riktigt trött! Men tänkte vika lite tvätt innan iaf.. Så ska ju hundarna ut på en sista kvällsrunda sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0