*Mycket..*

Ja då var det ett tag sen jag skrev här..men har vart mycket annat så bloggen har inte hunnits med..

Har ju haft underbart väder också men nu lyser det med sin frånvaro.. Tråkigt värre!

Har fått gjort en del i trädgården också, ja vi passade på eller rättare sagt kanske vi fick en spark i baken efter vi hade en bil på besök i trädgården i höstas.. Då staket å grind å gräsmatta blev förstört.. Så nu börjar det bli lite mer ordning här!
Kommer bli bra när allt är klart här!! Våran trädgård har vart misskött innan, haft massa land också som vi blivit av med! Skönt! Föredrar hellre krukor mm än massa land!!

Har byggt en rymlig sandlåda till barnen också.

Sen har jag vart sjukskriven också här.. Så på måndag är det tänkt att min vardag ska börja på riktigt igen.. Får se hur det går, men jag hoppas å vill att det ska bli bra!!! Hatar att just jag åkt på detta!!! Önskar eg ingen detta!

Nu sitter jag här i soffan med Frida, och kollar för miljonte ggn på hennes favorit film- Pippi på de sju haven.. Rätt tjatig om man säger så men men..
Amelia är iväg på fotbollsmatcher idag, fick åka med en kompis dit å det tackar jag för! Känner inte att jag vågar åka iväg så själv just nu!!

Annars ska jag passa på att städa här lite nu..

Hoppas på lite varmare väder idag, sambon hade skrapat rutorna imorses när han åkte hem från jobbet.. Hallå det är Juni ju!!! Juni=Sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0