*Vart tog våren vägen..?*

Ja vart tog våren vägen med solsken å bar mark?? Har ju haft vårkänslor här å tyckt det vart underbart att vara ute ju! Men idag kom det snö igen som la sig på marken.. Jag brukar gilla snö men inte just nu! Nu vill jag också ha VÅR! Men men, snön blir inte långdragen denna gång iaf.. Ska ju regna inatt så jag hoppas på fin fint väder imorgon!

Idag har det inte blivit någon extrem promenad så mer än vart ute med hundarna.. Barnen har vart på dagis å efter jag skulle hämta dom igen fick jag bara med mig Frida hem, Amelia följde med en kompis hem och lekte några timmar. Så jag har städat lite på nedervåningen.. Å ska nu snart inta kvällen med lite tv tittande, bl.a. Familjen Annorlunda!

Trevlig kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0