*Vår i liuften*

Nu är vi verkligen ett steg närmre våren! Hur härligt är inte det då? Är skönt att vara ute på promenader nu när snön är borta!!! Har tagit några längre kvällspromenader nu i några dagar, ja konstigt nog så gillar jag bättre att vara ute och gå mot kvällskvisten, mer rogivande faktiskt!

Solen lyser också nu så man får lite energi! Men blåsten kunde ju ge med sig lite mer tycker jag..

Nu när det går mot ljusare tider och man ser framåt sommaren, ja då kommer den där paniken över beach 2012! Fast nu har jag gett mig fanken på att börja träna lite mer, har sådan komplex över min mage!! Ser ju gravid ut ju! Usch!! Så nu ska det börjas mer med promenader och ta tag i att börja använda min roddmaskin.. Inget snack om det nu bara utan nu SKA jag!!!


Denna dag vet jag inte riktigt annars vad som sker.. Frida badar just nu och ska få ta sig sin middagslur.. Sen får vi väl gå ut en stund iaf..

Trevlig lördag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0