*Underbart väder!*

Vilket väder vi har ute idag då! Strålande sol och det verkar inte blåsa något nämnvärt heller! Får ju allt bli en promenad någon gång under dagen iaf! Vi har nyligen ätit frukost och jag ska nu ta mig en dusch innan vi ska åka och handla, det är lite tomt i skåpen här..
Sen i em kommer svärmor på besök! Var längesedan men eftersom vi vart sjuka å lite annat så har hon inte kunnat träffa barnen något nämnvärt på länge!
Så vi får fixa något gott till fika också :)


Annars idag blir det att tvätta och fortsätta att städa.. Man gör ju typ inget annat.. Men det är ju så när man har barn och framförallt fällande hundar! Å svarta möbler på det också, huh!! Hur tänkte jag där liksom? Inom snar framtid så ska möblerna bytas! Finns inget värre med svarta möbler som drar till sig allt damm å hundhår!!!

Sedan ska ju ett roddpass självklart göras också! :-)

Nu ska jag sätta fart lite här, önskar alla en riktigt trevlig solig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0