*Promenad •2*

Skönt väder idag med! Så när Amelia var på ridskolan så tog jag Frida i barnvagnen och gick en rejäl runda! Riktigt skönt!
Och efter barnen hade lagt sig och sambon kom hem gick jag ut med hundarna på samma rejäla runda!! Så idag känner jag mig riktigt hurtig! Fy fasen va detta känts skönt att jag rört på mig en hel del nu varje dag..!

Så idag skippade jag faktiskt rodden, tyckte det var gott nog med promenaderna!
Så nu lär jag nog sova riktigt gott! Imorn är det dagis för barnen igen å tanken är att gå ist för å ta bilen! Det är ju trots allt inte långt!, men tiden springer iväg konstigt nog på morgonen så oftast blir det väldigt stressigt, men men, får väl se hur det blir imorn! Får försöka med å hinna gå dit imorgon, det satsar vi på =D

Nu är det iaf dags att sova gott!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0