*Ops i did it again! =O *

Jag vet!! Jag har gjort det igen!Vart dålig på att uppdater här! Men det har vart lite mkt just nu.. Har ju börjat min cnc utbildning,så det är ju långa dagar, tidiga morgnar å pluggandes under dagen framför en dator men kordinationer hit å dit mm så på kvällarna har jag vart riktigt slut faktiskt! Men nu ska jag väl börja igen! Men just nu har vi sjukstuga här hemma!HELA familjen är sjuka, influensan har vi åkt på,hög ihållande feber,hostar lungorna ur oss,ett antal dasspappersrullar har gått åt åt våra stackars näsor,värk i kroppar å allt därtill!! Så just nu känns det inget hopp om nånting.. Frida började blir sjuk i helgen med feber,sen i söndags sa det pang boom på mig! Å på måndag insjuknade Amelia å sambon riktigt ordentligt också,.! Å jag har sååå ont i magen när jag hostar,har åkt på riktig ordentlig träningsvärk efter allt.. Nä nu får jag försöka ta hand om en liten grinig Frida.. Kanske skriver lite mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0