*Måndag,måndag,måndag*

Ja då var det en ny vecka med nya möjligheter, eller? Idag är det en rätt så seg måndag,jag känner mig riktigt trött så det hade inte vart fel å fått vilat lite men får väl hoppa i säng tidigare ikväll...


Barnen har äntligen vart på dagis idag.. Första dagen på 2veckor! Nämnde för Frida igår kväll att hon skulle till dagis som idag.. Hon blev jätte glad! Så imorses vaknade hon en timme innan jag skulle väcka dom.. Alltså klockan 6! Å var högt å lågt å lite där till, helt exalterad över att hon skulle få åka och leka med barnen.. Amelia tyckte också det var kul!

Medans de var på dagis så åkte jag å sambon å hjälpte en med en sak å tog en kaffe där.

Efter jag hämtat barnen på dagis å sambon sov så var vi på övervåningen å lekte lite och jag passade på att byta sängkläder i sängarna.
Sen tog vi en fika, bananmarängpaj! Gudars vad gott det är! Gjorde den igår åt mig och Emma, till lite kvällsfika då hon ville komma hit och titta på Big Brother!

Nu sitter jag å barnen i soffan å softar lite, ska titta på bebisarna(unga mödrar) å det roliga(american funniest home videos), barnen själva som döpt dom till bebisarna och det roliga.. Får ta lite kaffe med så jag inte nickar till.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0