*Ledig onsdag...*

Ja idag är det en ledig onsdag för barnen, alltså inget dagis. Frida vaknade rätt så tidigt också så vi satte oss och gosade i soffan och tittade på några avsnitt av "Mia å Klara säsong 1" de är ju bara så roliga!

Nu ska jag börja förbereda frukosten, brukar bli vid denna tid när vi är lediga :-)
Ska koka färska lantägg vi fick i förrigår.. Mums! Jag älskar löskokta ägg, likaså barnen!
Växte själv upp med höns när jag var liten.. Så där blev det färska ägg nästintill dagligen ju till frukost :-)

Sen tänkte jag passa på å städa å dona lite.. Vädret är ju inte allt för lockande för att bege sig ut å göra något.. Sen idag är det ridskoledags för Amelia! Ska även hämta en kompis på dagis till henne som också går i samma grupp! Å jag är så glad att hon är intresserad över denna sport!! Jag själv bara älskar hästlivet! Men just nu finns inte tiden för mig men tycker det är kul å få ha lite hästkontakt nu när Amelia rider, att man får göra ordning hästarna själva!! Å jag brukar oftast få hjälpa till andra också med att sadla å tränsla! :-)

Nu måste jag hålla koll på äggen!! Trevlig dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0