*Kvällsmat*

Nu sitter jag å barnen och äter kvällsmat å jag prövar lite mer med å blogga via mobilen :)


Efter kvällsmaten blir det lite tv för Fridas del innan hon ska lägga sig.. Jag å Amelia roar oss med att titta på FamiljenAnnorlunda, hon gillar det programmet enormt mycket och har alltid gjort! Vet inte varför men har alltid tjötat om det.. Å jag tror inte att hon vill ha så många syskon,då är det ju fler som hon behöver bråkas med, tror det räcker med Frida för hennes del,för där är en liten fröken bestämd,en riktigt bestämd sådan! Men Frida önskar sig en bebis hihi.. Hon älskar bebisar verkligen! Men hon tror att hon är lite större än vad hon är då, för hon vill gärna hålla å bära de små liven, sötskruttis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0