*Helgen*

Ja i helgen har väl inte allt för mycket hänt.. Vi har satsat på att fösöka bli friska här ordentligt!
Så i fredags efter att barnen lagt sig och det inte var något intressant på tvn så satte jag å sambon oss å titta först på "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med elden",vi har ju sett dom förut men de är värda att se igen,så så mer spännande fredag hade inte vi....
Lördag så tog vi det lilla lugna större delen av dagen,sedan åkte sambon och handla lite och jag fick då passa på att städa lite här på nedervåningen,har ju inte orkat något vidare med det i veckan..
Så efter det så duschade jag Frida och försökte få klippt hennes lugg så gott det gick,var ju inte populärt precis!!
Efter hon hade lagt sig så satt vi andra och tittade på gladiatorerna.. Och efter det fick Amelia gå och lägga sig då vi satte på den sista filmen, "Luftslottet som sprängdes",, Men jag mådde inte allt för bra faktiskt så jag somnade i soffan och fick sova där inatt,det var riktigt skönt och behövligt kan man säga!!



Idag söbndag så var det ju ett riktigt strålande väder ute,så efter frukosten gick hela familjen ut på en promenad,vilket var behövligt med riktigt frisk luft,vi har ju inte vart ute allt för mycket i veckan,.. Inte barnen iaf,vi andra har ju fått gå ut med hundarna bara!
Efter våran sköna promenad tog vi oss en smaskig fika när vi kom in igen.. å sedan har dagen gått an änd¨å.. Barnen ligger redan och sover,de får vara hemma imorn med från dagis iaf.. De har ingen feber,men fortfarande snuva å hosta,så det skadar inte att de är hemma lite till..


Nu ska jag och sambon titta lite på tv och koppla av.. Jag ska försöka få koppla av lite iaf!Usch jag vill inte må såhär som jag gör nu!!!Å det är inte bara pga förkylningen som jag mår halvkasst nu!!
Jag vill må som jag gjort förut!!!Hatar denna känslan!!Varför just jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0