*Dagen har gått..*

Så har även denna dag gått.. Och jag har mått bra idag! :-)

Efter frukosten och badandet av Frida så började jag vika lite tvätt, sen fick jag lust till att rensa ordning lite bland Fridas kläder, och fick göra några hyllor till henne i min garderob.. Plocka fram lite kläder också som Amelia haft som kan passa Frida nu..

Under tiden så lekte Amelia med en kompis och vi tog fram hennes cykel så idag har hon haft årets cykelpremiär.

Sedan städa jag iordning i barnens rum och resten av övervåningen.. Och efter Frida hade lagt sig för natten och klockan var inte dags för gladiatorerna ännu så tog jag faktiskt mig i kragen och satte mig på roddmaskinen å gjorde ett antal roddtag! Så nu jäklar ska den bli min bästis!!

Sen satt vi andra 3 och tittade på gladiatorerna, å idag var det riktigt kul att titta på det, vi alla satt och skrattade en hel del då en av utmanarna spelade amerikansk fotboll å såg ut därefter också så gladiatorerna hade inte mkt att komma med!! Så efter programmets slut fick Amelia hoppa i säng och senare gick jag ut på en riktigt skön lång kvällspromenad med Malte och en vän.. Fy fasen va gött det var!!

Men nu är jag rätt slut så nu ska jag somna i en nybäddad säng! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0