*Bra dag!*

Imorse efter jag lämnat barnen på dagis och åkte hem för att ära lite frukost och göra ordning mig lite så åkte jag sedan hem till Emma på en kaffe och tjöt! Var jätte längesen sist! Men vi bägge har ju turats om att vara sjuka så men nu jädrans var det tid för en date! =D

Sedan var vi en stund hemma hos mig förrens det var dags för henne att bege sig till bussen och jobba och jag åkte och hämtade mina prinsessor på dagis!

När vi kom hem blev det lite bus och sedan började jag göra maten.. Efter det tog jag med mig barnen ut, Frida i vagnen och Amelia cyklandes och mötte upp en annan vän å hennes son och vi tog oss en riktigt skön längre promenad i det alldeles underbara vädret som var idag! Idag var det vår på riktigt!! Såg inte så lovande ut först imorses men sedan sprack vädret upp ordentligt med strålande solsken och ljumna vindar!! Fyyy va skönt det var!

Väl hemma igen så blev det ännu mer lek å bus och lite tvtittande innan barnen lade sig för natten.. Och nu ikväll har jag vart super trött men inte går man å lägger sig för det.. Men nu ligger jag i sängen och ska äntligen sova! Imorn är det en ledig dag så inga klockor behöver ställas.. Kommer ändå vakna tidigt av min personliga lilla väckarklocka vid namn Frida.. Runt halv 7 ringer väl hon.. Inga sovmorgnar här inte..
När hon åt välling på nätterna så vaknade hon ju runt 9tiden!? Men nu när hon inte äter på natten så är det upp med tuppen.. Puh!

Nä nu måste jag verkligen sova känner jag!
Natti natti! Hoppas ni också kunnat njuta av vårväder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0