*Skoldags*

Börjar dra ihop sig nu för skolstart! Min stora prinsessa har helt plötsligt blivit jätte stor.. Var ju inte längesedan hon var en bebis tycker jag,, å nu ska hon börja förskoleklassen! Blandade känslor för min del.. Har ju gått så fruktansvärt fort allting!!
Idag är sista dagen för henne på dagis.. Då hon på måndag flyttas över till fritids!
Å veckan efter börjar hon som sagt förskoleklassen! Huh!
Man märker på henne att hon har mognat lite mer och samtidigt blivit lite mer känsligare.. Tror hon är lite spänd på att börja skolan samtidigt som hon har längtat enormt dit!
Lite skönt att de inte blir allt för många.. Då det inte var så många som är födda 2006.. 10st tror jag det är.. Så det blir en liten perfekt klass!

Å jag ska väl försöka få en rundtur också på fritids och skolan.. Då jag aldrig varit där.. Men det kommer gå bra iaf, det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0