*Liten blir helt plötsligt jätte stor*

Igår var första dagen för Amelia i förskoleklassen.. Var med spänning å förväntansfull hon gick dit.. Var samling först å jag var med en liten stund,sen tyckte hon jag kunde gå.. Ja jag skulle ju iväg till min utbildning i Skövde. Men det hade väl gått bra tills åskan kom.. Stackarn,ja hon är livrädd för åskan.. Men när den gått över gick det bra igen..

Idag när jag hämtade henne på fritids så vart hon inte riktigt lika glad över att ha varit i skolan idag.. Känts sig ensam på rasten! Hade lekt ensam då andra barn hade sagt till henne att gå därifrån när hon ville vara med att leka.. Några som hon annars har lekt med på dagis när de gick där.. Var ledsamt att höra! Men ska ta upp det med lärarna imorgon,tycker ju inte det kan börja med sådant redan nu ju!!!
Blev väldigt ledsen när jag hörde henne berätta detta.. Hon som annars leker med vem som helst,både killar och tjejer! Å har annars väldigt lätt att träffa några att leka med!
Hoppas det blir bättring på detta iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0