*Energi!*

Känner att jag har börjat få sådan energi till att vilja hitta på saker och ting.. Förut så har jag mer dragit mig åt att göra saker utanför hemmet.. Men numer vill jag inget annat!!!

Är också ute och går dagligen, i ur å skur.. Det enda som hindrar mig är om det skulle åska!!!

Igår var vi och besökte fotbollen igen, Amelia har bestämt sig för att vilja pröva det igen, så det får hon göra då!! Behövs lite mer tjejer så..

Idag är Frida på dagis, de skulle ha påskfest så hon blev målad lite å det tyckte hon skulle bli såå kul å gå på fest hihi.. Jag ska passa på att städa lite smått innan jag ska duscha å sedan hämta lilla trollet.. Amelia är ute å leker ned en kompis, hon har ju påsklov!
Sen idag blir det nog barngympan för min å barnens del =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0