*Torsdag..*

Torsdag ja å ja vaknade till klockan som ringde klockan 6 och det spöregnade ute,då vill man verkligen inte gå ur sängen,utan ligga kvar under täcket.. Å så gjorde jag idag faktiskt,låg kvar till klockan var 6.45, å då hade även Frida vaknat för en stund sedan på ett alldeles strålande humör!!!!Hon satt i sin säng i sitt rum och sjöng!!Hallå? Vad hände där?Fler sådana morgnar tack!!!Det händer inte allt för ofta! Utan vaknar hon så skriker hon å man får ta henne med en gång,sover också dåligt på nätterna.. När ska fröken börja sova riktigt ordentligt tro..?
Men iaf så blev man själv på ett glatt humör när man klev ur sängen när man legat å lyssnat på henne.. Vet iaf att hon sjöng Imse Vimse Spindel å sedan någon mer som jag tror de sjunger på dagis.. Ska fråga dom om det är något dom sjunger där som man klappar händerna både framför en å bakom för det har hon gjort en del nu det senaste å jag har ingen aning om vad det kan vara för något..

Det blev upp för oss alla å äta frukost å sedan lämna barnen på dagis.. Jag åkte hem å börja plocka med en del grejjer å så.. Inget jag orkade s¨å igår faktiskt.. Men idag känns energin vara tillbaka lite mer trots förkylningen!
Så nu har jag ätit lite lunch(rester från igår..) och ska hoppa in i duschen å göra ordning mig lite.. För efter jag hämtat barnen på dagis åker vi hem till Emma å Leija en stund.. Tycker det är såå kul att de har flyttat närmare..visserligen var det väl inte så långt att åka till stan till dom förut.. Men de bor verkligen fint!Görmysigt hus å att det ligger som det gör ändå!Lite avis är jag allt att dom har en braskamin!Det vill jag också ha hihi! Men jag har iaf bestämt att när vintern är här så ska vi grilla korv där i! HAHAHA! Det är ju hur mysigt som helst ju..

Nä nu får jag nog allt ta å sätta fart lite! Hörs lite senare antar jag!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jaha va kul! Har hon precis börjat på dagis?

2011-09-22 @ 20:18:53
URL: http://sandracarlgrensliv.blogg.se/
Postat av: Emma, mamma till Leija

hihi självklart ska du få grilla korv i min kamin;) hahaha:P

2011-09-22 @ 21:04:01
URL: http://fredrikssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0