*Skön dag*

Idag har det vart en riktigt skön höstdag ute! Å imorses behövde vi inte ställa någon klocka så vi låg och drog oss ett litet tag jag å barnen.. När vi gick ner så åt vi frukost tillsammans med sambon innan han begav sig uppåt i sängen då han hade jobbat natt. Jag å barnen tog oss en skön promenad senare med Malte,det var riktigt skönt och Frida somnade gott så hon sov ett tag i vagnen,det är inte ofta så faktiskt som hon sover i vagnen nuförtiden..  Medans Frida sov och Amelia grejjade lite med sitt så passade jag på att ringa en del samtal mm.. Bla ett till AF,då jag inte fått någon tid ännu till någon handläggare.. Bara fått ett namn och när jag ringde visade det sig att jag inte skulle ha den personen utan en annan,så personen skulle be veberörande att höra av sig till mig..
Känns redan som om det kommer bli som de andra gångerna,att man får en första gången å andra gången man kommer tillbaka så tror man att man har densamme men det visar sig att det är någon annan det med.. Lite jobbigt å behöva ha nya ett 50tal gånger måste jag säga..!Men hoppas det inte blir så nu då iaf..

Efter middag och sambon hade begett sig till jobbet å Amelia gick till en kompis var jag å Frida ute i trädgården å lekte lite,bla gunga och hoppa studsmatta vilket hon tycker är kul.. Å hon ville inte ens gå in senare när det var tid för det..

Imorn ska vi iväg till Bvc, egentligen ska man väl inte dit förrens vid 18månader men våran bvc ville ha en extra kontroll på Frida å se hur allt har blivit med saker å ting efter dagis starten. Så det är rätt skäönt faktiskt att de har det så,speciellt våran som vi har,hon har vart väldigt mån om denna perioden med mat mm..

Nu ska jag passa på att kika lite tv mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0