*Lill lördag*

Då var det onsdag,även kallad lill-lördag.. Inte för att vi firar det precis.. Men idag unnade jag å Amelia oss lite glass framför tv:n.. Å hon har fått vara uppe lite längre idag,är ju inget dagis imorgon som det egentligen brukar vara men då de hade Tema Uppstart idag med Astrid Lindgren så fick vi byta dag denna veckan.. Men det hade inte vart något dagis för henne imorgon ändå då skolan var ledig.. Å det gällde nog visst bara 3-5års verksamheten..

Efter jag lämnade barnen på dagis så begav jag mig hemåt för att först ta en promenad med Malte och sedan passade jag på att lägga in lite tvätt i garderoberna och röjde undan lite.. Sedan när jag hämtat barnen så blev det lite mellanmål och sedan blev det till att byta om för Amelia till ridkläder och packa skötväskan åt Frida.. Då sambon skulle jobba igen så lämnade vi Frida hos svärföräldrarna och sambon körde oss andra till Emma&Andreas&Leija. De var snälla att låna ut sin bil till oss så Amelia kunde åka till ridskolan!Nackdel med en bil! Å Emma följde med också för att titta på..

Amelia fick en ännu större häst idag,SIlver Pär mer kallad för Pelle.. Han var mer lämplig storlek för en annan ju =)
Stor var han väl för henne,men jisses vilken trygg häst!Men lite för lugn kanske.. Var inte lättaste att få upp i trav å behålla den.. Men kul att hon får pröva på lite olika hästar i olika storlekar!

Efter vi kom hem och rastat Malte och hämtat Frida blev det korv m bröd till kvällsmat och sedan efter Frida somnat blev det som sagt lite glass till oss =) Snart blir det sängen här och det ska bli riktigt skönt! Hoppas bara man kan få sova inatt också!!
Imorn vet jag inte alls vad som händer,inget inplanerat alls! JAja det återstår å se!

Natti natti gött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0