*Hårproblem!*

Ja,jag har världens problem! Eller rättare sagt,världens ilandsproblem haha!
Jag har ju alltid förut blonderat mitt hår rätt så skarpt å rätt så flitigt! Håret har ju verkligen tagit stryk så att säga.. Men nu var det faktiskt väldigt längesedan jag färgade det.. Just för att ha låtit det vila,vilket jag märkt en stor skillnad på å att mitt hår mår mycket bättre nu!
MEN,jag gillar inte hur jag ser ut i håret nu med en rejäl utväxt,så nu är jag villig på att höra vad jag ska göra med mitt hår! Vad tycker ni?KLippa?Å isåfall hur?? Färga?Å isåfall hur?? Har ju alltid trivts bäst i superblondt men nu är jag villig att pröva något annat som är bättre för håret.. Så tips mottages gärna!!!
Vill inte ha svar på att jag kan gå till en frisör å rådfråga,de gånger jag vart där har jag aldrig blivit nöjd!!
Som sist jag gick till frisören var några dagar innan Frida skulle döpas,då skulle jag klippa å färga utväxten mm..
Efter några timmar där så synbtes det att jag hade klippt LITE,eller mer bara tagit topparna,å färgen då?? Ja det syntes inte alls att jag hade färgat det,utan jag såg precis ut som jag gjorde innan jag kom dit!!

Så snälla!!TIPSA PÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0