*Godmorgon*

Godmorgon på er! Eller god å god.. Hade mer än gärna sluppit att gå upp idag.. Men snozade klockan rätt så bra idag.. Brukar vilja gå upp innan jag ska väcka barnen,så jag hinner dricka någon kopp kaffe i lugnans ro. Ja det är väl inte alltid man kan göra det heller,för ibland är Frida redan vaken,men i den mån det går så..
Men idag blev det inte så,utan det blev till att stiga upp å väcka barnen med en gång,så det blev lite senare frukost för dom också,för de brukar oftast behöva vara uppe en liten stund innan de kan äta.. Men som tur var hade vi bilen idag! =) Så det blev ingen onödig stress,för de skulle ju till dagis idag!

Ja, min lilla bebis har blivit så stor så att hon gå på dagis nu! Rätt sjukt vad tiden har sprungit iväg,men trivs det gör hon allt! Å det roliga är tycker jag att Emma´s http://fredrikssonemma.blogg.se dotter har börjat på samma avdelning som Frida! Å det har faktiskt börjat leka mer med varandra nu,förut var det mest massa tjiv mellan dom å då har de ändå mer eller mindre bvuxit upp med varandra.. Men som sagt,de bägge börjar bli stora dom med =)

Å Amelia då? Ja hon växer så det knakar också,å nu längtar hon till nästa höst då hon börjar i förskoleklass,så nu går hon sista året på dagis! Jisses! Var ju inte så längesedan hon var min lilla lilla tjej,men ju äldre barnen blir ju äldre känner JAG mig!? Känner mig riktigt gammal faktiskt,fast när jag ändå säger till andra hur gammal jag är så låter det ju inte så gammalt med 26(27 om en månad).. Eller gör det de kanske? Låter ju trots allt mycket yngre med 26 än 27!!HJÄLP jag börjar bli gammal,ELLER?? Fast å andra sidan är jag rätt glad att jag fått mina barn i "yngre dar".. Jag satsar på familjen först å sedan gör karriär ;-)

Ja hon verkar vilja dela mitt stora intresse iaf,vad det ser ut som just nu.. Hon har nämligen börjat på ridskola! Hon har ju precis börjat så det kan ju hindra ändra sig men just nu verkar hon vilja detta!! Å bra går det med,på andra lektionen så TRAVADE hon,själv dessutom,utan att man behövde springa jämte å hålla i!!Å kan göra halt, få hästen i skrtitt och trav,så nu längat hon till galloppen,men det får väl vänta lite tror jag allt!

Liten uppdatering blev det.. Så nu medans barnen är på dagis så ska jag passa på å greja lite här hemma.. För sedan ikväll blir det en tur till gbg på en LR visning!! Någon som är intresserad av LR? SÅ hör av er till mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0