*05.30*

Klockan 05.30 gav min väckarklocka ljud ifrån sig,ja min personliga väckarklocka på 1,5år och på 2 ben..
Gallskrek verkligen å så fort man gick in till henne så tystnade skriket å man hör HEJ! Prövade att ta henne till våran säng och gav lite välling,låg där en liten stund till vällingen var slut å myste.. Men sedan var det visst dags att gå upp enligt henne..

Men när klockan blev 06.30,en timme senare tyckte hon det var dags att sova igen.. Så hon fick hamna i säng och jag satte mig i soffan med kaffe och lite tv tittande.. Tyckte det var lite onödigt att själv gå att lägga sig igen när jag ändå har lite att göra idag.. Å sedan skulle jag nog vara riktigt trött när jag vaknade igen,så förhoppningsvis kan jag hoppa i säng tidigt ikväll..

Undrar lite när Frida ska komma in i sina sovrutiner igen som hon hade för ett litet tag sedan då hon sov från 19-7 iaf å var riktigt utvilad å glad,å då trodde jag verkligen att NU har det vänt,nu har hon äntligen börjat sova på nätterna!! Men varför ropa HEJ när flaggan inte riktigt nått toppen ännu..? Det var väl bara en liten period där,så nu är vi tillbaka på ruta 1!Om inte lite värre ändå faktiskt.. För nu vaknar hon¨å då är det inte bara välling som hägrar utan lite mys i famnen,ja hon ska visst sova i famnen å tycker nog att jag kan sova så med henne,,men där har hon lite fel faktiskt,, Så ja,efter en stund får jag försöka lägga ner henne igen i hennes säng å då brukar det funka..

Sedan igårkväll vaknade hon efter 2timmar bara å fick komma ner till oss i soffan en stund.. Så lilla hjärtat,när har du tänkt att sova riktigt gott om natten då?Snart hoppas mamma på =)
När hon var bebis så sov hon från 20/21-04 å somnade om efter maten där å vaknade kanske runt 7tiden.. Då var det lyx!


Nu har jag hunnit med ett antal koppar kaffe här i soffan.. Sitter på divanen med Amelias sickosack säck bakom ryggen,behöver ett avlastningstryck mot svanken å en bit uppåt.. Har jäkligt ont i ryggen! Hade det igår med,å när jag går ser det mer ut som om jag är riktigt höggravid eller att jag skitit ner mig! Men inget av de där är det,jag har bara ont i ryggen!!! Var lite jobbigt att lägga ner Frida i sängen förut kan jag säga!USCH hoppas det släpper snart!!


Om jag nu skulle försöka med att börja fixa lite saker inför idag.. Får ta det lite lugnt å försiktigt å i min egna takt.. Passa på lite innan de små trollen vaknar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0