*Kan det bli Januari?*

Ja det vill jag verkligen att det ska bli nu!JANUARI skynda dig å kom!!!Då ska jag äntligen få börja en verkstadsutbildning!!JIPPIEEE!!!Känns riktigt skönt faktiskt!! Så imorgon ska jag till SKövde på introduktion å få veta mera vad som kommer hända när jag börjar!!Gud vad jag längtar! Nu är barnen lämnade på dagis och hundarna rastade,jag har druckit en del kaffe och även tagit min frukost,bestående av en FiguActiv Shake med smak av Jordgubb&Banan,den blandas med laktosfri lättmjölk. Mums va gott! Så nu ska jag börja städa nedervåningen,gjorde faktiskt iordning övervåningen igår,med alla kläder mm å städade iordning barnens rum,bytte sängkläder mm.. Så nu ska jag fixa iordning nedervåningen! Man får passa på när barnen är på dagis å sambon sover eftersom han har jobbat inatt. Sen idag kommer Emma hit på lite fika å en del planering med vissa saker mm.! Nä nu får jag sätta fart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0