*Fredagsmys..?*

Det var denna fredag det.. Började med att jag började städa lite granna, även bakom spisen å så.. Men sedan när vi var å hämtade sambon så åkte vi å handla lite och även lite kläder till min systerson som jag skall få se imorgon äntligen!! Efter det var det dags å laga lite mat å sedan inta soffläge med familjen till Idol. Med lite chips å dip å tända ljus, men det slutade med att jag nu sitter här själv!? Så var det med denna fredagskvällen då familjen var samlad.. Var väääldigt längesedan faktiskt! Antingen har sambon jobbat natt eller åkt till jaktstugan.. Men jaja, jag ska titta klart på Idol å sedan tänkte jag nog passa på att sätta på en film- kronjuvelerna! Så det blir min fredag med mitt fredagsmys =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0