*Fredagsmys å Idol*

Ikväll blir det som nog de flesta familjer,hushåll gör på sina fredagskvällar- fredagsmys och Idol! Blir jag å Amelia bara och hundarna.. Frida sover och sambon jobbar,så vi ska passa på å ha en liten tjejkväll här också,nämligen måla våra naglar också =) Annars idag så efter våran sena frukost tog hela familjen en promenad ut med hundarna.. Sedan for jag å Amelia till stan å gjorde tråkiga saker,såsom handla å tanka!! Ja jag hatar faktiskt att just handla mat å så hem!Jag vet aldrig vad jag ska handla för något,dålig med fantasi när det ska handlas så det blir alltid detsamma gamla vanliga typ,-så blir det ändå att handla dagligen nästintill.. det är ju det jag vill slippa med ju,å dålig på att skriva en handlalista.. För när jag ska göra det så får jag hjärnsläpp i huvudet,så det hjälps ju inte riktigt med det heller.. Sedan tycker jag knappt man får något för pengarna ju,tycker ni?? Å sedan tankningen ja,där får man ju ont i magen varje gång man ska tanka.. Speciellt med en bil som drar 1,5L/Mil! Hinner ju knappt åka till stan fram å tillbaka förrens bensinmätaren slukas ner! Nä roligare grejjer finns det allt! Efter vi kom hem kom vi på att vi glömde ju åka till djuraffären och köpa hundfoder,så det fick sambon göra medans jag lagade maten,potatisgratäng m kött å sås å sallad!Mums! Annars i helgen händer inte allt för mycket tror jag inte.. ska väl försöka passa på att städa,tvätta å fixa å dona.. Å kanske börja plocka fram julgrejjerna?Är ju dags för det snart så det6 kan vara bra å börja lite i tid kanske.. Ja fvi får väl se! Skulle ock´så behöva putsa fönstrerna!!!Men tänkte se om jag kunde prova att göra det med ång moppen,det ska ju gå med tillbehör som vi har.. Ja pröva kan man ju alltid göra,eller hur? Nä nu ska jag släcka ner och sätta mitt feta arsle i soffan för nu är det fredagsmys å idol!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0