*Illa berörd..!*

Usch!Ja jag vet inte riktigt vadjag ska skriva egentligen..
Men för någon vecka sedan så vart det en tragisk olycka i våran stad,där en 5årig pojke blev överkörd av en lastbil och avled direkt. Riktigt hemskt! Men blev mer illa berörd över det när jag fick veta mer om själva händelsen igår. Fyfarao!! Mådde så illa igår efter det. Vill inte skriva om det för mycket här,men tänker på de berörda familjerna.Riktigt hemskt både för familjen som miste sitt barn/syskon och personen som oskyldigt tragiskt nog råkade ut för detta å dennes familj!
Jag hoppas också innerligt att de berörda personerna får den proffesionella hjälp de är i behov av!!

Usch,jag kan inte ställa mig in i hur familjerna mår,de är säkert i chockfasen fortfarande,men man tänker ju själv hur de mår. Jag tänker just mer också när jag själv har en 5åring hemma,visst det är hemskt i vilken ålder det än är i men med tanke på att min dotter å pojken är jämngammla så tänker man nog lite mer på det eller hur man ska säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0