*FREDAG DEN 13:e*

Japps,otursdagen,eller? Dagen är iofs inte riktigt slut ännu,men än har jag inte märkt av att det är en otursdag.. Eller jo faktiskt, Emma å Leija skulle komma hit med bussen,men den vanliga bussen kom inte dit den skulle,utan var en turistbuss å stod vid en annan hållplats,så det var väl mer det som vart otur idag!!
Men som sagt,dagen är inte riktigt slut ännu..


Otur är väl också dessa dagar som varit med regn och ÅSKA! Ok,regn är inte helt fel,men det som kommer med på köpet då?Åskan?? Den kan ju skippas iaf!!Fyfarao säger jag nu när vi går in här i vår/sommar,kommer vara mkt sådant här otäckt väder ju!!


Jajaja,det är ju fredag idag iaf som sagt å det är likamed helg!!!
Ikväll ska här bara slappas å slöas,imorn blir det en tur till Skövde för att hitta jackor till bägge barnen. Sedan får vi väl se vad som sker här.-

Kommentarer
Postat av: Melissa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 05:23:49
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0