*Zombie!*

Jag går verkligen runt och känner mig som en zombie! Har inte lust att göra ett skit,eller lust å lust,jag orkar inte rent ut sagt!! Ändå har jag ett hem som behöver röjas med men nää,jag orkar inte!!
Mycket har med att Frida sover knappt på nätterna,så det är riktigt tufft!Det tar verkligen på en!Vet inte vad det är om det är tänderna som spökar eller ngt..för man märker att hon vill sova,men hon kan inte bara!!

Sedan är det lite andra grejer som påverkar också,är lite tufft just nu!!
Allt har bara gjort att jag dragit mig undan från andra och även känner mig utanför eller lite bortglömd eller vad man ska säga,förlåt till er som känner er manade,men mitt psyke är inte på topp just nu!!!Inget ja kan hjälpa eller rå för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0