*Weekend,,*

I lördags begav jag å Melis oss till gbg med tåget,där mötte Christel,Oskar,Moa upp oss.. Körde vidare till Allum för att lämna av Melis till min pappa som kom dit och hämtade henne,sedan åkte jag med hem till C,O,M för en fika och sedan blev det prövning av tärnklänningar,sminkning,håruppsättning mm..

Sedan på kvällen tog vi oss några San Fransisco å jag å Oskar delade på en halva jäger också,. Jisses!
Riktigt trevligt hade vi!Å jag blev 2hål i öronen rikare också =)

Sambon var hemma själv med Frida men de kom ner sedan på söndagen och skuklle hämta oss å vi blev bjudna på mat hela familjen!

Idag fick jag en inbjudan till till bröllop,en vecka före C å O´s bröllop,min kusin ska gifta sig så det blir väl att jag åker dit iaf..Inte varje år man blir bjuden på bröllop å inte med en veckas mellanrum bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0