*Värmetorka..*

Man ska väl å andra sidan inte klaga,men det är ju det att det är såå kvavt,varmt är väl ok,men just det kvava är lite jobbigt,särskilt på nätterna! Ändå har vi både takfläkt å fönstret öppet,men än då sover man hiskeligt svårt alltså!

Men sedan den där jädrans åskan också då som kommer,värmeåskan! Å när det väl ska åska ja då varnar de ju för kraftig sådan.. Å ja nu har den inte blivit så kraftig här,ännu...! Men på en del ställen här i landet har man ju sett hur jäklig den vart,inte små klena blixtrar precis! Var en familj som fick filmat när en blixt slår ner 3-4METER framför dom! Jag skojar nog inte om jag säger att jag hade skitit ner mig( å lite därtill..) om det vart jag som var med om det!!!
Hemskt väder det där!!

Men samtidigt behövs det nog laddas ur lite också så det inte är så kvavt..!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer, tänkte prova å se om man kanske skulle ha en liten "frågestund" tro? Vad tycks? Fråga vad ni vill !!Va tycks? Vi kör på det va??Så fråga på nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0