*Torsdag,torsdag..*

Torsdag,fast ändå en röd dag,vissa har lång ledigt,men för oss känns det som vilken jäkla dag som helst faktiskt.. Känner inte av längre ifall det är helg eller inte..Men det kommer kanske kännas mer efterlängtat senare när allt rättat till sig med saker å ting..

Här har inte,som vanligt,hänt något vidare särskilt..
I helgen som var vart vi på 50årskalas,å det var hur lugnt som helst,den enda som nog hade lite partykänslor i sig var Amelia. Hon hade hela dansgolvet för sig själv å dansade massa uppvisningar för alla, å alla applåderade å tyckte hon var såå duktig!
Frida var med i början å roade en hel del också,men senare så somnade hon i vagnen..!

Annars i veckan har vi inte gjort något särskilt.. Igår var vi på bilbingo iaf jag å sambon,svärmor passade barnen.

Annars i helgen händer inget särskilt så som jag vet iaf.. Men samtidigt är det den enda helgen jag är "ledig" nu fram till 1juli då det är sista helgen jag planerat in iaf.. Då vi ska på Iron Maiden.. Å i emellan där är det lite andra grejer varje helg..

Så kanske ska passa på å njuta kanske? Fast å andra sidan tycker jag det är kul att jag för en gångsskull är såpass "uppbokad" nu ett litet tag,det var riktigt längesedan det hände så här mycket som det kommer göra nu!

Å på måndag är det "Nationaldagen",den ska väl inte "firas" något särskilt mer än att vi ska till stan å få diplom å någon liten present för att fira barnen som blev födda 2010! Gick på det med Amelia,å då fick hon ett halsband som present..Så ja det var väl det..

Ska nog passa på å städa å greja idag tror jag..<för i helgen ska det ju bli riktigt kalasväder.. å idag är väl mer lite halvdant väder,så man kanske ska passa på så man kan få lite frihet från städningen i helgen..lite iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0