*Sommarlov..*

Igår var sista dagen på dagis för Amelia denna termin.. Nu är det sommarlov som gäller för henne! Så igår blev det utvecklingssamtal också.. å det var väl inget att anmärka på,mer än att jag sa att jag har tyckt det vart lite jobbigt med alla dessa vikarier.. som jag knappt vetat om de är föräldrar eller vikarier när de är ute på gården.. En annan som inte är härifrån vet ju inte riktigt vilka personer är precis som man kanske hade vetat om man nu var härifrån..

Sedan blev det dags för tandläkaren för Amelia! Å gud vad duktig hon var,men hon slapp dra ut en tand iaf..! Alla dessa spring dit kan man tacka en viss annan person för...! Men tråkigt att det bara har drabbat henne!!

Igår var annars en riktigt trött dag,ja vet inte men det kändes verkligen som jag gick runt sovandes! Usch!!

Just det ja,i onsdags träffade jag en gammal vän,som jag faktiskt saknat väldigt mycket!! Hon var här uppe å hälsade på med sin dotter!Å jisses va ovant det var ändå å se dig Marie som mamma,men en riktigt söt liten Alicia ni fått =) Hon var bara 3månader,,! Det kryllar ju av små bebisar överallt nu tycker jag och många som ska ha också! Rogers systerson fick ju en liten son i lördags vid namn Linus! Vilken liten pyttis han var! Mina barn har ju inte vart så små precis när de vart bebisar.. å snart är det dags för dig,min vän Cicci!!

Jo sommarlov var det nu ja,frågan är egentligen om det blir något riktigt sommarväder? Vad tror ni? Ännu så ser det ju inte för lovande ut faktiskt,å då är vi i mitten på Juni!!
Men inte har vi några större planer heller här i sommar,blir nog mestadels dagsutflykter,såsom SKara sommarland,Djurparker,Liseberg mm..  Vad ska ni hitta på..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0