*Lite shopping..*

Var tvungen att åka till SKövde igår för att handla skor till mig som jag ska ha på bröllopet på lördag så jag hinner gå in dom lite också innan dess..

Så jag fick med mig hela familjen faktiskt,det trodde jag inte.. Men det var sambons idé och han ville handla lite till barnen också =)
Så sagt och gjort så åkte vi till Skövde,lite sent kanske,hade en timme på oss där innan de skulle stänga,men vi hann med det som vi skulle..
Så det blev dessa skor till mig(den andra tärnan ska ha likadana..)




Å barnen fick sandaler:

Fridas sandaler



Å AMelia´s sandaler som hon valde själv..




Sedan blev det lite klädhandling.. Sambon tyckte vi skulle köpa lite kläder till Amelia som hon kunde ha på midsommar..

      


Sedan blev det någon mer häftig topp... Tanken kanske inte var det bästa med VITA byxor,men jaja,snyggt är det så länge det varar..

Å Frida fick lite smått å gott hon med..

 Blandannat denna.. Det andra hittade jag inga bilder på =) Men det blev iaf ett par mjukis 3/4 byxor, vita de med =S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0