*Bröllop nr 1*

I lördags var det ju dags för bröllop nr 1 av 2!
Skulle möta mina systrar vid stationen i Kinna,men som vanligt var jag där i god tid så jag fick vänta ett litet tag. Sedan när de kom åkte vi och mötte upp en kusin som själv inte skulle till bröllopet.. Men det var trevligt fast det var snabb visit där..

Sedan bar det av mot Mariebergsparken,där var det först lite mingel med gottit och dricka(fast jag fick ju nöja mig med alkoholfritt..) å snittar..Å tror ni inte att det började regna just då?? Va fasen,det kunde ju hålla uppe en liten stund eftersom vigseln var UTE! men inte då..

Iaf efter lite mingel så blev det dags för att sätta sig på bänkarna och invänta bruden å tärnorna.. Den blivande mannen stod ju redan där framme..
Sedan blev det en jätte fin vigsel i spöregn!!

Efter vigsel och fotande å kramandes å riskastande.. blev det Champagne innan det bar in till festlokalen där det nalkades mat,lekar,tal mm.. Jätte fint!

Efter kaffet och tårtan slunkit ner var det dags för baren att öppna,då begav jag mig hemåt.. klockan var ju ändå 24.00 å jag skulle köra hem å var lite trött.. Så det blev en seg resa hem för mig,kolsvart,spöregn en hel del.. Usch! Men hem kom jag å det var riktigt skönt!!!Blev mer eller mindre sängen med en gång jag klev innanför dörren!!!





Nu på lördag är det dags för bröllop igen,,. Får se om sambon kan följa med eller inte,, Har bara lyckats få barnvakt åt Amelia men inte Frida.. Lite tråkigt men vad gör man,han får vackert vara hemma isåfall med henne då det är barnfritt och jag skulle nog inte vilja ta med mig barnen dit iaf om det nu hade vart att man skulle fått det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0