*Söndag..*

Ännu en helg avklarad å Januari börjar snart dra ihop sig för att låta februari ta över..

Inte har vi gjort något märkvärdigt i helgen heller,igår,lördag var en riktigt pissdag rent ut sagt! Var sååå uttråkad å på dåligt humör,eller inte så men jag kände mig sjäölv inte på topp med humöret..Så dagen gick riktigt långsamt!

Idag gick jag å Amelia ut iaf å gjorde våran första snögubbe.. ja det har inte hunnits med någon förrens nu...å ändå har vi haft snö ett bra tag nu,men bättre sent än aldrig,eller..?
Men fick nog tränat armmusklerna,för bollarna man skulle stapla på varandra vägde ju skjortan!Det var ju tösnö ute! Å jag kan förstå att tak inte klarar av den tyngden!!Men till slut fick jag upp å staplat på varandra... Det är väl mest det vi har gjort..

Haft lite dålig tid till att blogg nu,då Frida har en tendens till att vakna efter en stund man lagt henne å sedan inte vilja somna förrens riktigt sent!!
Å oftast är det på kvällen jag fölrsöker sätta mig lite vid datorn..men det blir inte mkt skrivande med henne på golvet som ska vara precis överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0