*Semester*

Känns nästan lite som att man haft semester idag.. Eller vad man ska kalla det? Melis är hos min syster å sambon är iväg med Malte å jagar.
Så det har bara vart jag å Frida hemma. Och jag har känt mig mer "ledig" idag. Känt mig mer avslappnad eller hur man nu ska förklara det.. Morgonen började riktigt lugnt,redan där kände jag det där lugnet,att inte känna sig stressad av att klockan är mkt å hund behöver ut,å utfodra familjen.. Oftast när man får sova lite längre på morgonen så känns det gensat stressat av när man går upp å nästan måste slänga i sig frukosten för att klä på ungar å bege sig ut på en promenad för å rasta hund.!

Men idag,ja då var det rätt avslappnad morgon,Frida sov till 9.30 efter att hon somnat runt 2tiden! Gick upp å bytte om på henne,satte på kaffe i lugnans ro å satte oss på golvet å lekte, sedan blev det frukost för henne och mig. Efter det så somnade hon en liten stund,då passade jag på att röja upp lite här och dammsög.. Sedan efter hon vaknat så har vi lekt å sedan gjorde vi oss iordning för att gå ut på en promenad. Var ju riktigt skönt ute även om man kände av kylan lite,men det var riktigt avslappnat där med,men mycket ovant att bara gå med en barnvagn! Inte en hund som har bråttom överallt för att känna av vart tikarna varit å inte en annan  prinsessa som ska göra tusen saker under promenaden å munnen går i ett.. Nä nu var det å gå i den takten man ville,å ha det lite tyst så tankarna har fått rensats lite vilket behövdes! Sedan bar det av till affären å Frida sov riktigt gott hela tiden, så nu ska jag fixa lite mat och sedan blir det dusch å bad för oss innan vi ska iväg på 30årskalas..


Så till det hela så känns det verkligen som jag haft lite semester idag!

Blev inget stan för oss idag,hanns inte riktigt med men ska försöka övertala sambon att vi kan åka tidigare imorn så vi kan stanna till i Borås å titta lite.. kör ju liksom ändå förbi där =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kan vi inte ses på en kaffe då nånstans? :) hade varit trevligt :)

2011-01-22 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0