*Ny vecka..*

Även detta året verkar det som veckorna rullar på..

i söndags var ju tanken att vi skulle åka till Borås innan vi skulle fortsätta mot bollebygd,ja så blev ju fallet också,men lite senare än tänkt.. Tänkte ju att vi skulle hinna med å kolla i en hel del affärer,å jag tänkte att någon klocka behövs ju inte ställas eftersom Frida lär ju vakna. Men till min förvåning så sov hon från 00.00 till kl 9.30!! Så det blev upp å äta frukost å göra ordning oss,så vi kom mer hemifrån närmare 11.30,där rök den shoppingturen... Men hann med HM å handla en del till Frida,skulle se efter leggings å så till Amelia,men det var riktigt knapert med det,så hon fick bli utan.. Å jag fick hoppat in lite snabbt på Cubus å fick köpt 2par byxor.. Ett par jeans å ett par pösmjukisbyxor.. Sedan blev det in till game för att lämna in vårat xbox360 som är från det första som kom ut,å modellerna har ju hunnits ändras en del,så sambon köpte ett nytt,ett svart sådant så nu börjar maskinerna här hemma matcha in lite mer med varandra.. Det förra var ju grått,å det har ju passat in med färgen när vi hade de andra dvd,förstärkare,men nu är de bytta till svart,å nu har vi beställt en ny viasat box också,då vi vill köra allt via hdmi kabel för å få förstärkaren bättre,,så då blev det till å beställa en ny box,å jag tror nog den är svart också =)

Även den är ju inspelningsbar så när den har kommit så kan vi även spela in å se i sovrummet,eftersom den gamla ska upp dit =) DET har jag faktiskt saknat att man inte har kunnat göra..!

Nu ska vi försöka få i oss något att äta jag å barnen,å sedan bär det av till stan för att träffa Emma å Leija å ta en tur på stan å se om man kan shoppa något!





Sedan undrar jag bara varför man som vuxen människa inte kan säga sanningen.. Eller aa.. Finns ett barn som vill leka med Amelia å även Amelia vill leka med,å när det andra barnet frågar sin mamma så är det tusen saker som de ska göra.. Det finns massa saker jämt tydligen så fort de frågar om de kan leka med varandra,men i själva verket vet man ju att de är oftast hemma..? Varför inte säga som det är å jag undrar VARFÖR också de inte kan leka..? Fast enligt mig så verkar de vara lite finare av sig(eller tror nog mer att de är det..) så vi passar väl inte riktigt in..Men varför låta det gå ut över barnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0