*Lördag..*

I veckan som gått har vi inte gjort så mycket,mer än att jag har bölrjat ta ner julen,såhär nere är den borta,ska bara fortsätta på öövervåningen också!!!

Jag vart ju på ett litet "möte" igår,det var för att jag nu har gett mig fanken på att jag ska gå ner ett x-antal kilon! Å efter vad man hört lite om detta stället så har man fått det där intrycket att det verkar bra,stöttande mm..så varför inte liksom,bestämde en tid å fick komma å berätta lite mm om mig å så,men då var tanken först att jag skulle börja lite strikt,på en gång,med deras shaker å bara 3st/dag,inget annat mer än vatten å kaffe!
Ok,tänkte jag att det kanske skulle klara..men nu i efterhand så har man ju räknat ut att det är svindyrt verkligen! Då känner jag att näää en kan detta utan deras "hjälp" ,har ju faktiskt börjat en del själv i måndags med att utesluta kolhydrater,ngn köttbit m sallad ist å sedan ngn shake om dagen!fast billigare!Å mitt sötsug har börjat försvinna med!

Idag vart tanken att min mamma å hennes man skulle komma hit å fira Melis,men med tanke på att vädret skulle bli som det skulle idag,först snö sedan regn så blir det mer imorn dom kommer! Blir väl till å bjuda dem på mat också tror jag allt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0