*Kalashelg..*

I helgen blir det en riktigt kalasfirandes helg..

Körde och lämnade Melis hos min syster,som ska sova där tills på söndag då min systerdotter ska ha barnkalas imorn som Melis ska vara med på å på söndag blir det vuxenkalas för henne,så eftersom vi skulle vara med på det så blev det att Melis kunde sova där hela helgen,hade blivit lite väl mkt körande annars..

Å imorn kväll ska vi tvärs över gatan på 30årskalas,så denna helgen blir riktigt kalasfirande.. Men först imorn funderar jag på om jag å Frida ska in till stan eller om vi ska bege oss till Skövde för å titta lite i affärer,får se om man kan få med sig någon mer kanske.. Sambon ska ju iväg å jaga under dagen,men jag har bilen hemma iaf =) Jaja får väl se hur det blir å hur jag gör imorn..

Natten till idag tillbringade jag i soffan,igårkväll så skulle jag skölja mina öron å när jag står där å håller på så känner jag bara hur yr jag började bli,blev riktigt rädd faktiskt.. fick sätta mig ner på golvet i badrummet å vila till för att sedan resa mig å sätta mig i soffan.. Usch! men där slutade det med att jag somnade å har sovit riktigt länge. Fast vaknade väl till någon gång när jag hörde Frida under natten i babyvakten,men sambon tog ju henne.. Sedan var vi alla vakna vid 7tiden men jag somnade om rätt fort i soffan igen,å sambon gick upp med Frida å lade sig å Amelia hade visst hämtat sitt täcke å kudde å lagt sig jämte mig.. Så vi 9.30 vaknade vi igen..
Fast har känt mig yr idag med,men inte riktigt lika farligt som igår,så egentligen skulle jag kört till syster själv eftersom sambon åkte iväg med svärfar för att göra en grej,men de hann precis hem innan vi skulle åka så han var snäll å följde med ifall man skulle känna sig sämre så var det någon annan som kunde ta över ratten..

Nä,nu funderar jag starkt på att hoppa i säng,man vet ju inte riktigt när man behöver gå upp igen till min lilla prinsessa..
När ska hon sova på nätterna egentligen? Kan ju vakna flera ggr per natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0