*Fredagsmys*

Kanske inte riktigt dags för fredagsmys just nu,men senare idag för nu är det ju fredag!

Allesammans i familjen ligger just nu och sover utan jag,har vart uppe ett tag med lilla Fridis,men hon somnade om efter ett tag igen,å jag känner att nä,även fast jag är trött går jag inte å lägger mig nu för typ 2timmar,då blir man ju bara nästan ännu tröttare sedan när man vaknar,kan vara skönare å ta en middagstupplur =D
Satte och tänkte på det förut att nu var det fasen längesedan jag sminkade mig,försöker mer göra det om man ska på något speciellt som kalas mm.. Men grejen e att jag vill sminka mig,förr kunde jag ju inte gå ut förrens jag hade sminkat mig,ställde klockan långt innan jag skulle börja jobba för att hinna göra ordning mig innan jag väckte melis eller att hon vaknade själv. Men idag,så har jag ingen energi till det,Frida sover ju inte alls bra på nätterna och det blir uppe sent på kvällarna,dels för att jag nog får skylla mig själv men många gånger är det med Frida som vill vara uppe sent på kvällen,så när väl klockan ringer på morgonen så är jag helt slut..å då orkar jag absolut inte sminka mig..men hoppas på att nätterna snart kan bli bättre så man kan känna sig pigg å fräsch själv! Nu när det är dagislämning så är det bara att kliva upp när klockan ringer,fixa kaffe,ta ett morgonbloss å sedan väcka melis å äta frukost,å fixa kläder till henne å själv hoppar man oftast bara i ett par mysbyxor.. inte ens "klä upp mig" om dagarna.. Jaja den dagen kommer väl snart också =)

Idag händer väl inte så mycket annars,mer än att jag ska till Cicci å lämna en madrass då hon ska ha huset fullt imorn,å annars blir det nog städa här hemma som gäller faktiskt,behövs så det står härliga till!!
Hepp,nu vaknade min stora prinsessa,så jag ska passa på å ha en liten mysstund med henne,lite "egentid" bara för oss två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0