*Vår inköp*

Ja det verkar som om det nalkas mer mot våren nu,då man märker att snön och isen börjar ge med sig från marken och en del har tagit fram cyklarna nu.
Jag vill också ta fram cykeln och cykla till affären,dagis mm.. Har redan en cykelsits på men när vädret är såhär med massa blåst å ruggigt så är det nog inte så skönt för Frida å sitta där.. Så jag satt å tittade på lite cykelkärror,å det fanns en hel del.. Men blev tillslut att jag beställde en sådan här som kommer i början av Mars!



Vad tycks? Sätter fast den lätt på cykeln och när man tex ska till affären så efter man parkerat cykeln så plockar man fram framhjulet å sätter lätt på så man kan använda kärran som en vagn!På såsätt behöver man inte sätta i å ur ifall hon skulle somnat eller så..! Var inte farligt pris heller,då jag jämförde med enkla cykelkärror men som man inte kunde ha som en vagn också!!


Sedan hittade jag 2 sängar som jag tyckte var lite häftiga!Men de får vänta lite med det men det kommer nog bli köp av dom senare,å även madrasser ingick i priset! Priset var inte heller farligt tycker jag!

Lite funderingar på denna till Frida framöver:




Och denna till Amelia kanske:(våningssäng)



Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0