*TGI friday!*

Fredag,å det ska passas på å städas å fixa ordning tvätten som jag ligger efter med,då menar jag verkligen efter med den!Usch! Jaja det måste ju göras å jag har väl mig själv å skylla =/
Önskar man kunde fått bytt soffa snart också för den dammar så ooootroligt mycket!Å svarta möbler på det säger ju sitt också!Aldrig mer svarta möbler om det ska köpas nytt!! Nää,trött på när solen dyker fram å man ser hur dammet samlar sig på de svarta möblerna,kvittar hur mycket man går å dammar,en fällande hund på det gör inte saken bättre heller,men varför har just svarta möbler en tedens å dra åt sig allt?''

Jaja,annars i helgen ska det väl nog bakas lite å fixa tårta mm.. För på söndag ska Melis äntligen få ha sitt barnkalas,har faktiskt haft fullt upp varje helg,men nu äntligen! Blir väl 9barn med Amelia,då det var bara ett barn som inte kunde komma,vad jag hört! Såhär ska planeras lite lekar mm också.

Det är väl mer det som sker här i helgen.
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0